Home » Automainonta vaatii kuluttajalta tarkkuutta – ”Jäätävä sumutus!”

Automainonta vaatii kuluttajalta tarkkuutta – ”Jäätävä sumutus!”

Autoradio-podcastissa käsitellään tällä viikolla auton ostoa aina mainonnasta autokaupoille. Missä on syytä olla tarkkana ja mitä toimittajat muistelevat hyvällä? Iltalehden Autoradio-podcastissa lähdetään tällä viikolla autokaupoille, missä sattuu ja tapahtuu. Auto on suuri hankinta, johon uppoaa rahaa tonni jos toinen. Jos jättää pienen präntin lukematta, voi menettää tuhansia euroja. – Klassinenhan on se, että myydään lainaa yhden prosentin korkotarjouksella. Mutta kun katsoo pienellä printatun, niin siellä lukee kaikkia lisäkuluja, sanoo jaksossa vieraileva autotoimituksen esihenkilö Mikko Räsänen.

Selaa ylöspäin