Home » IL-selvitys: Gigantti ylivoimainen ykkönen valituksissa – Näin yhtiö vastaa

IL-selvitys: Gigantti ylivoimainen ykkönen valituksissa – Näin yhtiö vastaa

Iltalehti hankki Kilpailu- ja kuluttajavirastolta yhteydenotot elektroniikkaliikkeiden palveluista puolen vuoden ajalta. Ongelmia ilmeni etenkin niin sanotuissa huolenpitopalveluissa ja takuukorjauksissa. Useiden vuosien tukipalvelusopimukset ja ongelmat takuukorjauksien saamisessa korostuvat, kun lukee Poweria, Giganttia ja Verkkokauppa.comia koskevia Kilpailu- ja kuluttajavirastolle (KKV) tulleita valituksia. Iltalehti pyysi KKV:lta kolmea suurta elektroniikkaliikettä koskevat yhteydenotot aikaväliltä 1.6.–29.11.2023. Yhteydenottoja oli saapunut KKV:lle kyseisellä ajanjaksolla yhteensä 468.

Selaa ylöspäin