Home » Kuluttaja: Elisan asiakas maksoi 60 euroa ”tyhjästä” – Saako näin toimia?

Kuluttaja: Elisan asiakas maksoi 60 euroa ”tyhjästä” – Saako näin toimia?

Asiantuntijapalvelun lopullinen hinta on usein tiedossa vasta palvelun suorittamisen jälkeen. Siinä ei ole Kuluttaja-lehden haastatteleman asiantuntijan mukaan mitään väärää, kunhan hinnan määräytymisen perusteet on kerrottu. Tietoteknistä tukea kaivannut Kuluttaja-lehden lukija oli pettynyt, kun yhteydenotosta Elisan Omaguru-puhelinpalveluun seurasi 60 euron lasku, vaikkei hänen ongelmaansa löytynyt ratkaisua. Lukija kysyi Kuluttajalta, saako yritys tarjota palvelua, jonka hintaan vaikuttaa asiakaspalvelijan kyvykkyys hahmottaa ja ratkaista ongelma. Hän halusi tietää myös, millaisista palveluista asiakkaalta saa periä lisämaksua.

Selaa ylöspäin