Home » Miten ihanalta voi perinteinen ohjaamo tuntua! Nissan näyttää, miten hallinta­laitteet kuuluu tehdä

Miten ihanalta voi perinteinen ohjaamo tuntua! Nissan näyttää, miten hallinta­laitteet kuuluu tehdä

Nissan freesasi Juke-katumaasturin aiemmin tänä vuonna. Kompaktikokoluokan katumaasturi on parantunut selvästi takavuosien suorituksesta. Nissan Juke oli aikanaan, edellisen vuosikymmenen alussa myyntiin tullessaan varmasti auto minkä ulkonäkö jakoi mielipiteitä. Se oli muutoin muodoiltaan hyvin tyypillinen japanilainen luokkansa edustaja: väkevästi viistetty takaikkuna ja hieman klaustrofobisen tunnelman sisään luonut matala kattolinja eivät olleet aivan ainutlaatuisia tässä luokassa. Mutta Juken keula oli se, mikä säväytti niin hyvässä kuin pahassakin. Ajovalot oli jaettu kahteen erilliseen yksiköön: alempiin, pyöreisiin ja valtavan kokoisiin palluroihin sekä ylempää, konepellin kulmasta löytyneisiin syyliin. Kaikkien makuun se ei istunut silloin, allekirjoittanut mukaan luettuna.

Selaa ylöspäin