Home » Miten Telia voi lähettää tällaisia viestejä asiakkailleen? Asiantuntija: ”Ei missään nimessä”

Miten Telia voi lähettää tällaisia viestejä asiakkailleen? Asiantuntija: ”Ei missään nimessä”

Telian lähettämä viesti oli niin epäilyttävä, että Kuluttajaliitto pyysi erikseen varmistamaan sen aitouden ennen asian kommentointia. Asiantuntija pitää valitettavana, ettei huijausviesteistä varoittelevilla tahoilla ole itselläänkään aina homma hallussa. Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell kommentoi Telian maanantaina lähettämää epäilyttävää viestiä Iltalehdelle jämäkästi. – Jos lähdetään siitä olettamasta, että tuo viesti todella on aito, niin tällaisia ei tulisi missään nimessä lähettää, Beurling-Pomoell sanoo.

Selaa ylöspäin