Baana-kilpailutuspalvelun data paljastaa, että autoliikkeet käyvät kovaa taistelua käytetyistä hybridiautoista. Yllättäen samaa taistelua ei nähdä sähköautojen puolella. Iltalehti perehtyi Baana-kilpailutuspalvelun dataan saadakseen selville, miten auton käyttövoima vaikuttaa siihen, miten kiinnostuneita autoliikkeet ovat saamaan käytetyn auton myyntiinsä. Baana-palvelussa yksityishenkilö laittaa auton myyntiin, ja autoliikkeet sitten huutavat siitä kilpaa. Data paljastaa valtavat erot käyttövoimien välillä. Erityisen haluttuja ovat hybridiautot. Niistä autoliikkeet tekevät keskimäärin kolme kertaa keskimääräistä enemmän ostotarjouksia. Syynä lienee yksinkertaisesti se, että myös käytettyjen hybridiautojen kysyntä on todella kovaa, joten liikkeet yrittävät kaikin keinoin hankkia itselleen myytävää.