Uudelleensyntyneen Kleinbusin sähköversio ID.Buzz kasvoi pituutta, voimaa ja toimintamatkaa. Volkswagenin täyssähköinen tila-auto ID.Buzz saapui markkinoille pari vuotta sitten ja nyt auto saa ensimmäisen merkittävän päivityksensä ja malliston laajennuksen. Uutuutena tarjolle tulee nelivetoinen GTX-versio sekä pidemmän akselivälin (LWB) auto. Samalla myös voimalinja päivittyy muun ID-perheen tasolle. Moottorit ovat siis samat kuin esimerkiksi ID.4 ja ID.5 -katumaastureissa. Takana on aina 210 kilowatin tehon tarjoava kestomagneettimoottori. GTX:ssä on lisäksi edessä 80 kilowatin asynkronimoottori, mutta yhteisteho on rajoitettu 250 kilowattiin. Akun koko on normaaliversiossa kasvanut CATL:n uuden akun ansiosta parilla kilowattitunnilla 79 kWh:iin, ja LWB:ssä lisätila on hyödynnetty lisäämällä akkuun yksi moduuli, joka nostaa kapasiteetin 86 kilowattituntiin. Samalla tietoviihdejärjestelmä on päivittynyt viimeisimpään ja hyväksi havaittuun. Siitä voi lukea lisää ainakin alla olevista koeajojutuista.